среда, 29. јул 2009.

♥♫ PREVOD PESME When I dream at night♥♫ Marc Anthony

Slika hostovana na Fotorola.com

♥♫ When I dream at night♥♫
Marc Anthony

Slika hostovana na Fotorola.com

I have been in love
and been alone
I have traveled
over many miles
to find a home
there's that little place
inside of me
that I never thought could
take control of everything
but now I just
spend all my time
with anyone
who makes me feel
the way she does


'Cause I only feel alive
when I dream at night
even though she's not real
it's all right
'cause I only feel alive
when I dream at night
every move that she makes
holds my eyes
and I fall for her every time

I've so many things
I want to say
I'll be ready when
the perfect moment
comes my way
I had never known
what's right for me
'til the night
she opened up my heart
and set it free
But now I just
spend all my time
with anyone
who makes me feel
the way she does


Now I just spend all my time
with anyone
who makes me feel
the way she does


♥♫ КАД САМ САН НОЋУ ♥♫

Slika hostovana na Fotorola.com

Кад сам сан ноћу
Ја сам била у љубави
и сама била
Путовао сам
много више од миља
да нађу дом
ту је да мало место
унутар мене
Никад нисам помислио да би могао
преузети контролу над све
али сада сам само
спровести све моје време
са ким
који чини ми осећамо
начин на који она ради


'Цаусе И само осјећам жив
кад сам сан ноћу
иако она није стваран
то је све у реду
јер ја само осјећам жив
кад сам сан ноћу
сваки потез који је чини
држи очи
пада, а ја за њу сваки пут

Ја сам толико тога
Желим рећи
Ја ћу бити спреман када
савршени тренутак
долази мој начин
Ја никада није познат
оно што је исправно за мене
'то ноћ
она је отворила моје срце
и стави га бесплатно
Али сада сам само
спровести све моје време
са ким
који чини ми осећамо
начин на који она ради


Сада сам само потрошите све моје време
са ким
који чини ми осећамо
начин на који она ради

1 коментар:

  1. Анониман16. јул 2014. 13:00

    Kakav je ovo prevod? Koja sramota,bolje je i ne staviti prevod ,nego ovo.

    ОдговориИзбриши